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Learning English

학생들이 게임을 통해 배우는 것을 스스로 복습하는 것

by JUNE LAB 2018. 11. 25.
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The benefits of incorporating technology into the classroom greatly outweigh the challenges. Perhaps the biggest advantage offered by technology is personalized learning One example of this is math game that automatically adapt to the player's knowledge and ability level. Students find such games more engaging than simple books, so they are likely to review what they learn on their own. This allows teachers to focus more on skills like problem-solving and critical thinking in the classroom. 


과학 기술을 교실에 결합시키는 것의 이점은 문제점보다 훨씬 더 크다.아마도 과학 기술이 제공하는 가장 큰 이점은 맞춤형(개별화된)학습이다. 이에 대한 한 예는 자동적으로 학습자의 지식과 능력 수준에 맞추는 수학 게임이다. 학생들은 그러한 게임이 단순한 책보다 더 매력적이라고 생각해서, 그들은 그들이 배우는 것을 스스로 복습할 가능성이 더 높다. 이것은 교실에서 교사들이 문제 해결과 비판적 사고 같은 역량에 좀 더 집중하게 해준다.


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