Some students who are considered learning disabled are actually just slow learners; they can learn the same material as other students, but it takes them longer. One problem faced by slow learners is that they focus on details and often miss the main point of lessons. For this reason, providing them with a list of important facts from each lesson and going over it several times can be helpful. Moreover, because many slow learners lack confidence, teachers should praise them often and have them participate in activities in which they are likely to success.
학습 장애가 있다고 간주되는 몇몇 학생들은 사실 단순히 더딘 학습자들이다. 그들은 다른 학생들과 같은 자료를 익힐 수 있지만 더 오래 걸린다. 더딘 학습자가 직면하는 한 가지 문제는 그들이 세부적인 것에 집중하여 수업의 요점을 자주 놓친다는 것이다. 이런 이유로, 그들에게 각 수업의 중요한 사실들을 모은 목록을 제공하고 그것을 여러 번 반복해주는 것이 도움이 될 수 있다. 또한, 많은 더딘 학습자들은 자신감이 부족하므로 교사들은 그들을 자주 칭찬해 주고 그들이 성공할 가능성이 있는 활동에 참여시켜야 한다.
'Learning English' 카테고리의 다른 글
They believe that language reveals the funda-mental workings of our minds. (0) | 2018.11.25 |
---|---|
학생들이 게임을 통해 배우는 것을 스스로 복습하는 것 (0) | 2018.11.25 |
UNIT 1 주어 찾기 1 (0) | 2018.11.23 |
사회적 자본은 기업안에 존재하는 귀중한 협력 관계이다. (0) | 2018.11.23 |
3D 음식 인쇄술이 전통 농업을 대체할 것 같지는 않지만 식량 생산을 더욱 효율적으로 만드는 데 도움이 될 수 있다. (0) | 2018.11.23 |
댓글